Skip to main content

Nyhet  

"Högkvalitativt innehåll, stark räckvidd och datadriven styrning gör tv-reklam mer relevant än någonsin"

Jonas Rundgren, Head of Advanced Advertising TV4

Henric Taub Smolak (t.v), från Dagens Medias podd Under 15, intervjuar Jonas Rundgren, Head of Advanced Advertising, TV4.

Jonas Rundgren, Head of Advanced Advertising på TV4, medverkar i Dagens Medias podd Under 15 och förklarar pedagogiskt (på en kvart!) hur tv-reklam omdefinieras i takt med teknikens framfart – och vad det betyder för annonsörerna.

Med nya verktyg som TV4 Media Manager kan även små företag – med bara några tusenlappar i budget – annonsera i en av Sveriges mest effektiva och trovärdiga miljöer. Det är ett exempel på hur TV4:s annonsaffär genomgår en transformation, något Jonas Rundgren och teamet på Advanced Advertising driver varje dag.

Vill du veta mer om adresserbarhet, automatisering – och hur tv står sig som annonsmedium i den digitala eran?

Lyssna på podden här >>