Vi och våra partners lagrar och/eller får tillgång till information på en enhet, till exempel unika ID:er i cookies för att behandla personuppgifter. Du kan acceptera eller hantera dina val genom att klicka nedan eller när som helst på sidan för dataskyddspolicy. Dessa val kommer att signaleras till våra partners och kommer inte att påverka webbdata.
Vår cookiepolicy
Vi och våra partners behandlar data för att tillhandahålla:
Utveckla och förbättra produkter. Lagra och/eller få åtkomst till information på en enhet. Grundläggande annonser och annonsmätning. Personanpassad annonsprofil och visning. Personanpassat innehåll, innehållsmätning och målgruppsinsikter.
Hantera inställningar för samtycke
Obligatoriska cookies
Dessa cookies försäkrar att webbsidan fungerar korrekt.
Analytiska cookies
Dessa cookies tillåter oss att analysera sidanvändningen så vi kan mäta och förbättra prestanda av våra sidor.
Riktade cookies
Dessa cookies används för att bättre skräddarsy innehåll för dina intressen.
Tillåtna funktioner
Erhåller säker inloggning
Kommer ihåg val för filtrering, sortering och ifyllda fält
Ej tillåtna funktion
Låter oss undersöka och förbättra användarupplevelsen
Låter oss presentera innehåll som överensstämmer med dina intressen
Ayad Al-Saffar om att skapa effektiva och lönsamma bolag
Den nyblivna ägaren och vd:n på Åhléns, Ayad Al-Saffar, är känd för att gång på gång lyckas vända stora förlusttyngda kedjeföretag till att gå med vinst relativt snart efter att han klivit in i bolagen - Åhléns är bolaget som står näst på tur.
I det senaste avsnittet av TV4 Growth Executive Talks berättar han om hur han går till väga för att lyckas. Vad krävs av honom som ledare? Vilken roll ska Åhléns spela i människors vardag och för livet i städerna?