Nu för tiden pratar många om att de ska arbeta datadrivet, men vad innebär det konkret för dig som ska utvärdera effekten och ta bättre beslut i det nya medielandskapet? Under förmiddagen den 11 maj bjuder TV4 och Polarsken in till en utbildning i Stockholm där komplexiteten kring att fatta beslut och utvärdera effekt baserat på data utforskas.
Under utbildningen får du även en inblick i de utmaningar som många företag i dag möter och hur vetenskapen kan hjälpa dig att förstå dina kunder ännu bättre. Dessutom lyfts tv:s kraftfulla roll i framtidens mediemix.
Vad du får med dig:
- Bättre förståelse för det komplexa med att arbeta datadrivet
- Insikt i hur vetenskapen kan hjälpa dig att förstå dina kunders beteenden ännu bättre
- Ökad förståelse för gemensamma utmaningar med dagens mätsystem
- Hur tv driver tillväxt och långsiktig effekt
- Hur tv skapar mental tillgänglighet
- Erfarenheter från branschkollegor
Utbildningen riktar sig till dig som har en beslutsfattande roll inom marknadskommunikation.