Skip to main content

Nyhet  

Sommarpriser hos TV4 - låt ditt varumärke synas i tv under sommaren

Under sommarmånaderna tittar över fem miljoner svenskar på TV4:s kanaler – varje vecka. För dig som vill prova vad det kan ge att synas intill trogna sommarprogram som Lotta på Liseberg, Tilde, Marko och Irma och Bingolotto erbjuder TV4 unika möjligheter att testa tv under sommaren.

Ta chansen att synas med ditt varumärke intill olika programformat på TV4:s kanaler under sommaren, en kostnadseffektiv tidsperiod som möjliggör att just ditt varumärke kan sticka ut i en kvalitativ miljö.

Nu erbjuder TV4 extra förmånliga priser, vilket skapar ett utmärkt tillfälle att testa tv som medieslag och ta del av dess styrka. Med en investering på exempelvis 450 000 kr kan du nå över 3 miljoner unika personer i Sverige under en tvåveckorsperiod (14,1 miljoner bruttokontakter)*.

För att göra en bokning som är anpassad efter dina kommunikationsbehov, kontakta en rådgivare genom att mejla till saljavdelningen@tv4.se eller skapa ett konto på TV4:s annonsbokningssystem TV4 Ad Manager för att boka en kampanj själv.

*Sommarpriserna gäller vecka 25-32. Priserna påverkas av styrningar, filmlängder etc.