Tillsammans med Polarsken Consulting, som drivs av Fredrik Hallberg och Anna Åkerlund, bjuder TV4 in till ett kostnadsfritt halvdagsseminarium den 26 april där du får lära dig mer om hur reklam i tv kan öka konkurrenskraften och få ditt varumärke att växa.
Under seminariet får du även inspireras av hur framgångsrika bolag har nyttjat kraften i tv och lära dig mer om hur du kan använda streamad tv i marknadsföringsmixen.
Urval av frågor som besvaras under seminariet:
- Hur skapas tillväxt?
- Vilka kunder är viktigast för din affär?
- Hur förändrar AI kraven på dig som marknadsförare?
- Hur förbättrar du effekten av dina investeringar?
- Har tv en ny roll i mediemixen?
- Vad finns det för nya smarta möjligheter vid annonsering i tv?
Seminariet riktar sig till dig som har en beslutsfattande roll med ansvar för företagets marknadskommunikation och mediemix men även till dig som vill öka dina färdigheter och kunskaper som medieköpare.
Tid och plats
Kl. 8.30 Frukostfika
Kl. 9.00 Workshop startar
Kl. 12.00 Mingellunch
Jazy's Hotel & Resort, Drakegatan 10 i Göteborg
Intresserad av att delta?
Anmäl intresse genom att mejla till commercial@tv4.se. Skriv gärna TV4 Academy Sessions Göteborg i ämnesraden.
Om det skulle passa bättre att delta i seminariet i Stockholm den 15-16 maj eller i Malmö den 24 maj kan du läsa mer om de tillfällena på eventsidan för TV4 Academy Sessions.