TV4 Business Talks | STHLM
Den 23 september arrangerar TV4 2025 års upplaga av TV4 Business Talks med marknadsföringsprofessor Byron Sharp från Ehrenberg-Bass Institute som huvudtalare. Årets tema är "Marknadsföring för beslutsfattare" där ledande experter inom marknadsföring och media delar med sig av fördjupade insikter i hur marknadsföring och varumärkesarbete bidrar till tillväxt.
– Jag är otroligt glad över att vi kan erbjuda professor Byron Sharp till våra deltagare på TV4 Business Talks. Det är få personer som är så tongivande inom marknadsföring, säger Maria Käcke, Head of B2B Marketing Ad Sales på TV4.
Professor Byron Sharp är chef för Ehrenberg-Bass Institute vid University of South Australia och en av världens mest framstående experter inom marknadsföring. Hans bok ”How Brands Grow” har blivit en av de mest inflytelserika inom ämnet och har följts av flera publikationer som fortsätter att forma marknadsföringsbranschen globalt.
TV4 och Ehrenberg-Bass Institute
Sedan 2022 är TV4 sponsor till Ehrenberg-Bass Institute, världens största institut för forskning inom marknadsföring. Sponsorskapet ger TV4 exklusiv tillgång till institutets forskning och stöd från dess ledande forskare. Tillsammans har TV4 och Ehrenberg-Bass genomfört ”Laws of growth” studier specifikt för den svenska reklammarknaden.
– Vi jobbar med evidensbaserade insikter för att stärka nyttan av vårt medieslag för våra annonsörer. Att vi kan erbjuda denna empiriska forskning kostnadsfritt till våra samarbetspartners är något vi är väldigt stolta över, säger Maria Käcke.
Anmäl ditt intresse här. Observera att det enbart är intresseanmälan för att ta del av inbjudan.