TV4 Business Talks | STHLM
Affärsseminarium med marknadsföring i fokus
För andra året i rad genomfördes affärsseminariet TV4 Business Talks på Maxim i Stockholm. Under förmiddagen kombinerades forskning, praktik och verkliga affärsperspektiv med fokus på hur varumärken växer, vilken roll mediemixen spelar och hur effekt skapas genom marknadsföring.
Huvudtalare var professor Byron Sharp - en av världens mest inflytelserika röster inom marknadsföring och varumärkesbyggande. I ett öppet samtal med moderator Jenny Strömstedt besvarade han frågor som många marknadsförare brottas med dagligen. Dessutom bjöds det på panelsamtal om allt från hur Byron Sharps teorier fungerar i praktiken till hur marknadsföring bidrar till att driva både tillväxt och relevans.
23 september | kl. 9.00–11.15 | Maxim Sthlm
Scengäst
Moderator
Paneldeltagare
Har du frågor om eventet?
Mejla till commercial@tv4.se.