TV4 Business Talks | 2024

Marknadsföring för beslutsfattare


Under 120 minuter får du fördjupade kunskaper i hur varumärken driver tillväxt, hur tv-mediet bidrar till ökad försäljning och hur TV4 utvecklar sina produkter och tjänster för att stötta annonsörerna med smarta verktyg. Forskning och trendspaningar varvas med frågestund och panelsamtal.

Moderator är Paulina Modlitba.

12 september | kl. 9.00-11.00 | Maxim Sthlm

Anmäl dig


Scengäster


Paneldeltagare

Agenda

Med reservation för ändringar.

kl. 8.00-9.00 | Frukost

kl. 9.00-9.30 | Hur varumärkesarbete driver tillväxt

Professor Magda Nenycz-Thiel från Ehrenberg-Bass Institute

kl. 9.30-10.00 | Frågestund och panelsamtal

Representanter från näringslivet och mediabranschen

Frågestund och panelsamtal med Helene Moland Daly, Nordic Consumer Experience Lead på Mondelēz International, Ulrika Helander, marknadschef på Svenska Spel Tur, Nils Wimby, Group Client Director på Mindshare, samt professor Magda Nenycz-Thiel från Ehrenberg-Bass Institute.

kl. 10.00-10.15 | Trendspaning - The future of tv advertising

Harry Ward-Masters från Thinkbox UK

kl. 10.15-10.45 | Panelsamtal

Representanter från näringslivet och mediabranschen

Panelsamtal med Elias Betinakis, Chief Strategy Officer på GroupM, Anders Eriksson, Head of B2B Insights på TV4, och Sofie Westerstrand, Senior Project Manager Business & Customer Insight på Scream.

kl. 10.45-11.00 | Avslutning

Rikard Sjöberg från TV4


Intresserad av att delta?

Säkra din plats genom att anmäla dig redan nu.